94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19

POSTĘPOWANIE NR 1.2.2/2021- DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH ORAZ AWARYJNYCH NA TEREN BUDOWY W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36

POSTĘPOWANIE NR 1.2.2/2021 - WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje o wszczęciu postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień  Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) pn.: „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH ORAZ AWARYJNYCH NA TEREN BUDOWY W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36” – postępowanie nr 1.2.2./2021. Informacja o powyższym zamieszczona została w Biuletynie Zamówień Publicznych jako: OGŁOSZENIE nr 2021/BZP 00089225/01 z dnia 2021-06-21. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/ , ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /LZUK/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej e-mail:
Termin składania ofert: 2021-06-29 godz. 11:00
Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 godz. 12:00
Materiały przetargowe do pobrania tutaj oraz na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl (ID Postępowania: 9991951d-e1a1-476e-9526-b93f1b8b9b1a).


 POSTĘPOWANIE NR 1.2.2/2021 - WYJAŚNIENIA 25 czerwca 2021 roku

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
dotyczy: postępowania prowadzone90 w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji pn.: „DOSTAWA OPRAW OSWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH ORAZ AWARYJNYCH NA TEREN BUDOWY W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36"

Część I • „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH AWARYJNYCH"
Część II • „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH"
— nr referencyjny 1.2.2J2021.
Zamawiający działając w trybie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, ze zm.) wyjaśnia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia i udziela następujących odpowiedzi na zadane pytania:
Pytanie 1.
Proszę o sprecyzowanie czy oferta ma być przygotowana oprawy z AT czy w systemie monitorowana rozproszonego, czy przesłanie zestawienie nie jest błędne ponieważ na jednym obiekcie nie mogą działaćoprawy dwóch różnych producentów w systemie monitorowania?
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, iż oferta powinna uwzględniać oprawy z AT (z autotestem), tzn.monitorowane indywidualnie dla każdej oprawy, przez kontrolę wizualną sygnalizacji diodą jej poprawnej pracy, oprawy dwóch różnych producentów wskazane w zestawieniu stanowią tylko przykład w celu zobrazowania wymaganych parametrów technicznych, oprawy w ofercie powinny być od jednego producenta,
Pytanie 2.
Czy na obiekcie już istnieje system wybranego producenta opraw czy to jest nowo montowany system?
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że w piwnicy na obiekcie remontowanym istnieje już system opraw awaryjnych z AT wykonany w oparciu o oprawy Hybryd. System objęty niniejszym postępowaniem dotyczy
wszystkich kondygnacji budynku poza piwnicą.
Pytanie 3.
Jeśli chodzi o gwarancję to czy okres 72 m-ce jest bezwzględnie wymagany, jeśli tak to będzie kłopot ze spełnieniem go.
Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, iż wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji. Wydłużenie okresu gwarancji do 72 miesięcy jest dodatkowo punktowane (stanowi dodatkowo punktowane kryterium
oceny ofert), ale nie jest to warunek konieczny.

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i są wiążące przy składaniu ofert.


POSTĘPOWANIE NR 1.2.2/2021 - INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA 1.2.2./2021


Numer postępowania: 1. 2 . 2 ./2021
dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż progi unijne w trybie podstawowym bez prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo  zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) pn.: „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH ORAZ AWARYJNYCH NA TEREN BUDOWY W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36

CZĘŚĆ I – „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH AWARYJNYCH”
CZĘŚĆ II – „DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH OGÓLNYCH”
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 000 89560 /01 z dnia 2021-06- 21 Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11  września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2019) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w łącznej wysokości 239.698,53 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 53 /100 brutto), w tym na sfinansowanie części I zamówienia – 45.271,20 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt jeden  złotych 20/100 brutto), zaś na część II zamówienia – 194.427,33 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta dwadzieścia siedem złotych 33/100 brutto) .


 

POSTĘPOWANIE NR 1.2.2./2021 - INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Łódzki Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Łodzi przy ul. Nowe Sady 19 jako Zamawiający , na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 wrzesnia 2019 r. Prawo zamówien publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”, przedstawia informacje z otwarcia ofert. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 29.06.2021 r., o godzinie 12.00. Informacja do pobrania tutaj.


 POSTĘPOWANIE NR 1.2.2/2021 - INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY i UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI II POSTĘPOWANIA

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnieniu części II postępowania na oprawy oświetleniowe do pobrania tutaj


 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Nie masz konta? Załuż je teraz? Zarejestruj teraz!

Zaloguj się do swojego konta