94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
,,WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” (post. nr 3/2020)
Informacja o powyższym zamieszczona została w Biuletynie Zamówień Publicznych jako: OGŁOSZENIE NR 539772-N-2020 Z DNIA 14 MAJA 2020 ROKU: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA  DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY

Materiały przetargowe do pobrania tutaj

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – WYJAŚNIENIA

UWAGA : Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanym  w dniu 14.05.2020 oraz otrzymaniem w dniu 19.05.2020 r. pytań od jednego z Wykonawców o następującej treści:

  1. W pozycji 3 kosztorysu ofertowego szczegółowego w pozycji materiał - rura winidurowa 16mm podano jednostkę 1 kurs/m?
  2. W pozycji 24 kosztorysu ofertowego szczegółowego w pozycji materiał - centrala pożarowa CSP podano jednostkę 1 kurs/szt?
  3. W pozycji 25 kosztorysu ofertowego szczegółowego w pozycji materiał - centrala systemu zasysającego podano jednostkę 1 kurs/szt?
  4. W pozycji 8 kosztorysu ofertowego podano gniazd do czujek w ilości 362szt a łączna ilość czujek pożarowych w z pozycji 9 i 10 wynosi 368szt?

Zamawiający wyjaśnia:

Ad. pkt 1 – 3.

Z uwagi na ujawnione nieścisłości na stronie internetowej Zamawiającego zamieszczono nowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ wraz z informacją o zmianie treści SIWZ w przedmiotowym zakresie.

Jednostka kurs została zamieniona w nowym kosztorysie ofertowym na właściwe jednostki przedmiarowe, tzn. na m oraz na szt.

Ad. pkt 4.

Ilość gniazd powinna być taka sama co ilość czujek oraz wskaźników zadziałania, tzn. 367 szt.

 

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – ZMIANA SIWZ

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanego w dniu 14.05.2020 w dniu 20.05.2020 dokonuje się zmiany SIWZ w zakresie załącznika nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy. Pozostałe załączniki pozostają bez zmian.

Zawiadomienie o zmianie wraz ze zmienionym załącznikiem nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy, do pobrania tutaj.

 

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – WYJAŚNIENIA

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanym w dniu 14.05.2020 oraz otrzymaniem w dniu 22.05.2020 r. pytań od jednego z Wykonawców o następującej treści:

1. Czy w pozycji nr 19 nie powinno być 20szt?
- pozycja 19 - Montaż obudowy o wielkości do 1 HE - Obudowa elementu kontrolno-sterującego - 20szt
- pozycja 20 - Montaż modułu 1 adresowego - element kontrolno-sterujący (1wejście/ 2 wyjścia) - 15szt
2. Proszę o wyjaśnienie, czy do czujki zasysającej w szybie windowym jest konieczne wykonanie orurowania do instalacji zasysającej, ponieważ kosztorys ofertowy nie zawiera takiej pozycji.

Zamawiający wyjaśnia:

Ad. 1.
Projekt przewiduje w zakresie przedmiotu zamówienia (bez lewej oficyny a także bez parteru i piwnicy) montaż 15 szt. elementów kontrolno-sterujących oraz 15 szt. obudów,
w których one będą , a więc pozycje w kosztorysie 19 i 20 powinny zawierać taka samą ilość zarówno obudów, jak i elementów kontrolno – sterujących, czyli po 15 szt.

Ad. 2.

Z uwagi na to, że przestrzeń szybu windowego powinna być objęta ochroną pożarową, wymaga się montażu czujki zasysającej dymu wraz z koniecznym orurowaniem. Proszę
o uwzględnienie w wycenie również montażu integralnego elementu czujki zasysającej, jakim jest orurowanie.

Z uwagi na ujawnione nieścisłości na stronie internetowej Zamawiającego zamieszczono nowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ wraz z informacją o zmianie treści SIWZ w przedmiotowym zakresie.

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – WYJAŚNIENIA

UWAGA : Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanym w dniu 14.05.2020 oraz otrzymaniem w dniu 25.05.2020 r. pytań od jednego z Wykonawców o następującej treści:
1. w związku z udziałem w postępowaniu: "WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY" zwracam się z prośbą o udostępnienie części opisowej do opracowania: "Projekt wykonawczy zamienny pt. "Projekt instalacji słaboprądowych w części – Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” w ramach zadania pod nazwą: „Remont i przebudowa budynku przy ul. Tuwima 36 w Łodzi".

Zamawiający wyjaśnia:

Ad. 1.

Zamieszczono część opisową do "Projekt wykonawczy zamienny pt. "Projekt instalacji słaboprądowych w części – Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” w ramach zadania pod nazwą: „Remont i przebudowa budynku przy ul. Tuwima 36 w Łodzi" na stronie internetowej Zawiającego (http://lzuk.lodz.pl) wraz z ogłoszeniem o zmianie treści SIWZ.

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – ZMIANA SIWZ-2

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanego w dniu 14.05.2020 w dniu 25.05.2020 dokonuje się zmiany SIWZ w zakresie załącznika nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy (zmiana poz. nr 19, dodanie poz. nr 32) oraz załącznika nr 1b do OPZ – projekt zamienny (dodano część opisową do opracowania: "Projekt wykonawczy zamienny pt. "Projekt instalacji słaboprądowych w części – Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” - cz_opisowa_ projekt_ zamienny_do_zal.1b_do_OPZ). Pozostałe załączniki pozostają bez zmian. 

Zamawiający informuje, że wobec powyższego zmianie ulegają terminy składania i otwarcia ofert. Oferty do przedmiotowego postępowania należy składać do dnia 1 czerwca 2020 r. do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert 1 czerwca 2020 r. godz. 11:30. Publikacja zmiany ogłoszenia o zamówieniu w zakresie wyżej wskazanego terminu składania i otwarcia ofert została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 540089824-N-2020 z dnia 25-05-2020 r. Zmianę wskazanego terminu uwzględniono również w treści SIWZ (pkt 12.1., 12.2. oraz pkt 12.5.).

Zawiadomienie o zmianie wraz z siwz i zmienionymi załącznikami: nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy oraz częścią opisową do opracowania: "Projekt wykonawczy zamienny pt. "Projekt instalacji słaboprądowych w części – Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” (cz_opisowa_ projekt_ zamienny_do_zal.1b_do_OPZ) – do pobrania tutaj.

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – WYJAŚNIENIA

UWAGA : Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanym  w dniu 14.05.2020 oraz otrzymaniem w dniu 25.05.2020 r. pytań od Wykonawców o następującej treści: 

  1. Czy do oferty należy dołączyć załącznik nr 2a kosztorys ofertowy (rozbieżności w SIWZ)?
  2. Czy do oferty należy dołączyć karty materiałowe zaproponowanych urządzeń technicznych?
  3. Czy do oferty należy dołączyć akredytację producenta urządzeń na montaż  i serwisowanie jego urządzeń?
  4. W kosztorysie zamiennym brak napędów do drzwi napowietrzających. Czy w związku z powyższym nie wchodzą one w zakres zadania?
  5. Czy należy w wycenie ująć klapę ppoż wraz siłownikiem do systemu oddymiania. Jeśli tak proszę podać jej parametry.
  6. Poz. 8 kosztorysu zawiera gniazda czujek w ilości 367 szt. natomiast czujek jest  łącznie 278 szt. Proszę o informację z czego wynika różnica.
  7. Proszę o informację czy zgodnie z kosztorysem poz. 19 należy przyjąć obudowy  eks w ilości 20 szt,  natomiast samych eks-ów zgodnie z poz. 20 przyjąć 15 szt.
  8. W jakiej formie powinien być wydrukowany kosztorys ofertowy załączony do oferty:uproszczony, szczegółowy? oraz co powinien zawierać?
  9. W OPZ jest informacja, iż należy wykonać „l) Prace naprawcze budowlane oraz  malarsko – szpachlarskie po wykonaniu swoich prac montażowych.” Kosztorys nie zawiera prac naprawczych, w związku z powyższym proszę o uzupełnienie     kosztorysu o powyższe prace.
  10. Instalacja ma być prowadzona podtynkowo czy natynkowo w rurkach. Kosztorys wskazuje na prowadzenie instalacji natynkowo. Natomiast dokumentacja na prowadzenie prac podtynkowo. Proszę o ewentualną korektę kosztorysu.

Zamawiający wyjaśnia: 

Ad. 1.

Nie, zgodnie z pkt 7.12 SIWZ oraz uwagą w pkt 13.2 SIWZ Wykonawca, KTÓREGO OFERTA OCENIONA BĘDZIE NAJWYŻEJ, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia kosztorysu ofertowego (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2a do SIWZ) będącego podstawą do późniejszego rozliczania kosztorysem powykonawczym według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego.

Ad. 2.

Tak, zgodnie z uwagą zawartą w pkt 13 OPZ do każdej oferty konieczne jest załączenie dokumentów technicznych/materiałowych dla zaproponowanych urządzeń technicznych. Niezałączenie przedmiotowej dokumentacji spowoduje odrzucenie oferty.

Ad. 3.

Nie, akredytację składa ten wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej.

Ad. 4. 

W projekcie jest zawarta informacja, że drzwi napowietrzające otwierane są ręcznie, w związku z powyższym nie wchodzą one w zakres zadania.

Ad. 5. 

Klapy oddymiające wraz siłownikami są już wykonane, a więc nie należy ujmować ich w wycenie.

Ad. 6. 

Ilość gniazd powinna być taka sama jak suma ilości czujek i wskaźników zadziałania, tzn. 367 szt.

Ad. 7. 

Projekt przewiduje w zakresie przedmiotu zamówienia (bez lewej oficyny a także bez parteru i piwnicy) montaż 15 szt. elementów kontrolno-sterujących oraz 15 szt. obudów,
w których będą one zamontowane, a więc pozycje w kosztorysie 19 i 20 powinny zawierać taka samą ilość zarówno obudów, jak i elementów kontrolno – sterujących, czyli po 15 szt. Wyjaśnienia w tym zakresie zostały już udzielane na stronie Zamawiającego.

Ad. 8. 

Kosztorys powinien być szczegółowy i powinien zawierać zestawienia materiałowe, sprzętu oraz robocizny, tabele elementów scalonych.  Kosztorys ofertowy składa Wykonawca, KTÓREGO OFERTA OCENIONA BĘDZIE NAJWYŻEJ, na wezwanie Zamawiającego. 

Ad. 9. 

Pozycja nr 1 w kosztorysie ofertowym dotycząca przebić zawiera również prace naprawcze. 

Ad. 10. 

Instalacja SSP powinna być wykonana natynkowo w rurkach poza fragmentami na klatce schodowej frontowej oraz klatce schodowej prawej oficyny, w których powinna być wykonana podtynkowo.

 

Z związku z  pytaniami oferentów zmianie uległ załącznik nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy – informację w tym zakresie wraz ze zmienionym załącznikiem umieszczono na stronie Zamawiającego. 

 

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – ZMIANA SIWZ

Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanego w dniu 14.05.2020 w dniu 26.05.2020 dokonuje się zmiany SIWZ w zakresie załącznika nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy. Pozostałe załączniki pozostają bez zmian. 

Zamawiający informuje, że terminy składania i otwarcia ofert przedłużone do dnia
1 czerwca 2020 roku, zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 540089824-N-2020 z dnia 25-05-2020 r. pozostają bez zmian. Oferty do przedmiotowego postępowania należy składać do dnia 1 czerwca 2020 r. do godz. 11:00. Termin otwarcia ofert 1 czerwca 2020 r. godz. 11:30. 

Zawiadomienie o zmianie wraz ze zmienionym załącznikiem nr 2a do SIWZ – kosztorys ofertowy, do pobrania tutaj. 

 

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 – WYJAŚNIENIA

UWAGA : Łódzki Zakład Usług Komunalnych informuje, że w związku z toczącym się postępowaniem NR 3/2020: POSTĘPOWANIE NR 3/2020 -  „WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY” opublikowanym  w dniu 14.05.2020 oraz otrzymaniem w dniu 27.05.2020 r. pytań od jednego z Wykonawców o następującej treści: 

  1. Proszę o określenie, który z projektów SSP jest obowiązujący, pierwotny z 2013 r., czy zamienny z 2017 r.? Projekty nie są spójne np. w zakresie sterowania.
  2. W projekcie zamiennym występują moduły kontrolno-sterujące po trzy na kondygnacjach od 1 do 5. Opisane są: jeden moduł na piętrze 1 (zwolnienie SKD) oraz trzy moduły na piętrze 5 (sterowanie centralami oddymiania). Do czego mają służyć pozostałe moduły?
  3. Czy w 15 modułach kontrolno-sterujących występujących w kosztorysie, uwzględniono moduł do podłączenia czujki zasysającej w szybie windy?
  4. Na kondygnacjach: -1, 5 występuje 11 symboli klap pożarowych. Czy klapy pożarowe mają być sterowane/monitorowane przez SSP?
  5. Podczas wizji lokalnej zostałem poinformowany, że na kondygnacji 6 będą zainstalowane trzy centrale wentylacyjne. W projekcie zamiennym nie ma modułów kontrolno-sterujących do wyłączenia tych central w przypadku wykrycia pożaru. Czy centrale wentylacyjne mają być sterowane z SSP?
  6. W obiekcie występują obszary nieobjęte przedmiotowym SSP. Czy ewentualne urządzenia lub systemy zainstalowane w tych pomieszczeniach będą podłączone do przedmiotowego SSP?
  7. W kosztorysie nie uwzględniono przewodów: zasilających centralę SSP, zasilających centrale oddymiające, do klap oddymiających, do przycisków oddymiających. Czy należy uwzględnić te przewody?
  8. Proszę o potwierdzenie, że drzwi napowietrzające na klatkach schodowych będą otwierane ręcznie, a nie elektrycznie, za pomocą napędów drzwiowych.
  9. Proszę o potwierdzenie, że w przypadku wykrycia, podczas wykonywania robót, konieczności zainstalowania dodatkowych urządzeń (np. czujek) nieujętych
    w projekcie zamiennym, ale niezbędnych do prawidłowego działania SSP, będą rozliczane, jako roboty dodatkowe.

Zamawiający wyjaśnia: 

Ad. 1.

Projekty pierwotny z 2013 r. i zamienny z 2017 r. są obowiązującymi projektami. Projekt zamienny został sporządzony w oparciu o założenia projektu pierwotnego.

Ad. 2. 

Zaprojektowane moduły są wielowyjściowymi elementami kontrolno – sterującymi, posiadają osiem niezależnych wyjść przekaźnikowych z wyprowadzonymi na łączówkę bezpotencjałowymizestykami przełącznymi. Przekaźniki mogą być indywidualnie załączane na polecenia wysyłane przez centrale wg zaprogramowanych kryteriów zadziałania. Na kondygnacjach od 1 do 4 - moduły przypisane są do drzwi z kontrolą dostępu natomiast na 5 piętrze moduły przypisane są do klap dymowych oraz drzwi.

Ad. 3.

Zgodnie ze schematem rys. PW-TT-S1 czujka zasysająca włączona jest w obwód pętli 01 (piwnica), programowanie jej realizowane jest z poziomu centrali SSP i nie wymaga dodatkowych przekaźników.

Ad. 4. 

Sterownie klapami pożarowymi jest autonomiczne i jest niezależne od centrali SSP. Sterowanie zamykania klap odbywa się za pomocą wyzwalaczy termicznych, natomiast zamknięcie klap odbywa się ręcznie.

Ad. 5.

Centrale wentylacyjne zasilane są z rozdzielni wentylacyjnej RW zlokalizowanej w piwnicy, która zasilana jest na polecenie z centrali SSP. W razie pożaru, sygnał z centrali przerywa zasilanie rozdzielni tym samym central wentylacyjnych.

Ad. 6.

Podłączenie ewentualnych urządzeń lub systemów zainstalowanych w pomieszczeniach nieobjętych przedmiotowym SSP (np. Centrum Sterowania Ruchem) jest poza zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia.

Ad. 7. 

Zasilanie w energię elektryczną elementów systemu SSP pozostaje w gestii Zamawiającego (ŁZUK), na podstawie wytycznych wyłonionego Wykonawcy sytemu SSP.

Ad. 8. 

Na schemacie instalacji oddymiania rys. PW-TT-S2 jest potwierdzone, że drzwi napowietrzające są otwierane ręcznie.

Ad. 9. 

Konieczność zainstalowania dodatkowych urządzeń nieujętych w projekcie zamiennym, ale niezbędnych do prawidłowego działania systemu SSP będą rozliczane jako roboty dodatkowe zgodnie z § 10 pkt A ppkt 4 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) -
w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, wynikających ze zmian i rewizji dokumentacji projektowej przed ich wykonywaniem Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu sporządzony przez siebie kosztorys ofertowy.

 

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - OTWARCIE OFERT

W dniu 1 czerwca 2020 roku dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu nr 3/2020 WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PORZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY - opublikowanego w dniu 14 maja 2020 roku.

Szczegółowe informacje o złożonych ofertach do pobrania tutaj

POSTĘPOWANIE NR 3/2020 - WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający działając w trybie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1943 ze zm.), informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: ,,,,Wykonanie robót budowlanych polegających na dostarczeniu, montażu i uruchomieniu instalacji systemu sygnalizacji pożarowej w budynku użytkowym położonym w Łodzi przy ul. Tuwima 36, z wyłączeniem lewej oficyny”. Pełny tekst o wyborze najkorzystniejszej oferty do pobrania tutaj

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Nie masz konta? Załuż je teraz? Zarejestruj teraz!

Zaloguj się do swojego konta